01 september 2008

Duktig tjej!

Efter alla diskussioner igår kring läxläsandet, så måste jag ju berätta om hur duktig hon var idag lill-tjejen. När vi kom hem så sa jag att nu är det dags för att göra läxan, sedan höll jag andan och förberedde mig på utbrottet.....som aldrig kom!! Istället kvittrade hon "javisst mamma!"....sedan såg hon att jag såg förvånad ut och då log hon lite sådär försmädligt! Hon har en sån humor!! :)

I vilket fall som helst så gjorde hon skrivläxan och läsläxan. Hon packade sina gympakläder och skolväska. Och när hon är så duktig så är det klart att mamman gjorde pannkakor till kvällsmat! :)

Skrivläxan.....


....och läsläxan!

Jens är i Stockholm. Han åkte i eftermiddags från Sturup och han har kommit fram ordentligt. Han ska jobba i morgon för en kund han har där uppe och på kvällen ska han och Jonas gå och se Snoop Dogg på Berns! På onsdag är han helt enkelt ledig och ska väl gå och mysa på stan antar jag. Låter väl hur härligt som helst!!

Jag och Jossan håller ställningarna här hemma. Just nu ligger hon och småsnarkar i min säng, ska in och mysa ner mig hos henne nu.

2 kommentarer:

Kim sa...

Duktig Jossa! :)

Jennica... sa...

Hon kan när hon vill! :)