14 september 2008

Lycka!!


Har precis varit ute och gått en lång promenad runt sjöarna. Ingen powerwalk som igår, men en vanlig promenad i lugnt tempo. Är såå trött i benen efter gårdagens runda, phu! Men det känns riktigt bra! Fick ju ihop rätt bra med steg också, och det är ju aldrig fel. "Lite" tävlingsinstinkt har man allt kvar!! :)

Jag har skrivit det förr, men jag skriver det igen. Vad det är vackert där vi bor!!! I love it!! Man blir alldeles lycklig när man går där! Solen skiner, himlen är blå, de människor man möter är glada och hälsar, allt är vackert och hemma väntar världens bästa underbaraste lilla familj!

Jag är världens lyckligaste människa!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Låter inte dumt du! Själv har jag varit duktig och putsat fönster och slängt tidningar och glas. Nu tänkte jag se måndagens jobb som starten på höstterminen och promenera iväg till Hamrelius och kolla pennor och sudd. :)

Jennica... sa...

Vad mysigt!! Älskar handla pennor och sudd....har liksom aldrig kommit ur det stadiet. För att inte tala om fina anteckningsböcker......och kalendrar..... :)