22 augusti 2008

Grilla!


Ikväll har vi grillat! Trodde inte att det skulle bli någon mer grillning i år, men nu helt plötsligt så sken ju solen och det blev riktigt varmt. Vi provade att sitta på framsidan eftersom vi ju har kvällssol där - och det blev riktigt mysigt!!

Jossan gav upp när maten var slut, men jag och Jens höll ut ända tills nu. Klockan är halv nio och det blev kyligt ute. Kvällens diskussionsämne var -  evolutionen....Jenses favoritämne! :) Men idag så var det riktigt bra diskussion....hrm, annars kan det lätt bli lite irritation....det här med evolutionen....ibland låter det mest som en dålig ursäkt! För saker....tycker jag...men det vågar man knappt säga högt...! :)

Just nu sitter vi här och lyssnar på Westlife! Och skrålar! Jaja, jag vet.....men vi älskar det!! :) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Evolutionen! Spännande! Och vad kom ni fram till? Jag gjorde ca 51,5 på 400m (stafett, ja...).Jens gjorde strax under 50, eller ca 50.
Evolution eller miljö?
Å andra sidan är jag fortfarande nästan 4 -5 cm längre än Jens! Evolution? Men Jens är mycket vassare på cd,video och datorer. Evolution? Men vem har grönast gräsmatta? Gödning?

Frallan