22 juli 2008

Frukost på säng!

I morse hör jag små tassande fötter i trappan...eller tja, så tassande var de nog inte när jag tänker efter. Lite mer åt det klampande hållet faktiskt! :) Men upp kommer i alla fall Jossan och Moa (hennes kompis som sovit över) och undrar hur man göra kaffe, för de var lite sugna....!!! :)

Efter ytterligare en stund så kommer de upp med två brickor, en med smörgåsar till oss alla tre och en med en kopp kaffe och två glas oboy!! Vilken lyx! Och så gulligt! Och gott kaffe var det dessutom.

Efter ett litet tag så lämnade de mig och tog sin frukost med sig ner, de ville hellre titta på tv! Så jag fick ligga i lugn och ro och äta ostsmörgås och dricka mitt kaffe medan jag läste Camilla Läckbergs nya. Det här med semester är alldeles alldeles.....underbart!

4 kommentarer:

Erik och Nellie sa...

Åhhh, vad härligt det låter! Och vad söta de är tjejerna. :) Härligt att höra att du njuter av semestern.

Jennica... sa...

Jag njuter verkligen! Tar det super-lugnt och gör mest ingenting. Känner mig faktiskt rätt så mycket nere i varv nu - såå skönt!!

Kim sa...

Hmm... kan man hyra Jossan?

Jennica... sa...

Absolut! Anytime! :)