12 maj 2008

Stor tjej, del 2 :)

I fredags på kalaset så fick Jossan och Moa varsin likadan sommarklänning. Jätte-fina modeller med tunna axelband. De bestämde snabbt att de skulle ha dem på måndag, idag alltså.

I morse ringde Jossan till Moa för att kolla så att hon verkligen kom ihåg. Jag kunde inte låta bli att tjuvlyssna lite på samtalet.

Jossan:
"Ska vi ha de svarta tightsen?"
"Min mamma säger att jag måste ha t-shirt under. Det ska inte bli så varmt idag."
"Nej jag vet!! Det är ju sommar!!!"
(Här har Moa nog sagt att det är ju faktiskt varmt ute! :) )

"Ska vi ta svart t-shirt då? Det matchar ju tightsen."
"Ok, då tar vi halsbanden också!" (De fick likadana halsband också, kompishalsband.)

Hahahaha!!

Jag känner igen mig! Men jag tror nog att jag var lite äldre då jag ringde och synkade klädsel med min bästis! :)

Inga kommentarer: