19 april 2008

Inget trädgårdsarbete..

Det blev inget pyssel i trädgården idag. Istället så åkte vi till djuraffären och handlade mer spån och hö till Tarzan, och så blev det en sväng in om ICA MAXI och handlade lite mat.

Hemma igen så duschade jag Jossan och Jens gjorde lunch. Han gjorde en supergod lunch som får tjäna som middag också eftersom det blev ganska sent. Det var färskpasta med färska räkor med en sås av vitlök, ruccola, basilika, citronsaft och lite sånt. Smaskens!!

Efter maten och efter disk så blev jag så trött så jag var tvungen att gå och lägga mig en stund. Jens vilade också och Jossan mös på rummet.

Nu har jag och Jossan bakat chokldmuffins och Jens har åkt in till Jörgen i Malmö, de ska ut en tur på stan och han kommer inte hem förrän i morgon. Just nu sitter Jossan vid datorn och spelar lite och jag har pysslat lite med tvätten. Blir nog en tur till tv-soffan med muffins och lite kaffe snart!

Kram på er allihop! Trevlig lördag!!

Inga kommentarer: