21 mars 2008

Tränat!

Jag har varit och tränat!! Första gången på 2,5 vecka!
Jag kom ju igång så bra men sedan åkte jag ju till Asien med jobbet och när jag kom hem så var jag förkyld plus att tiden bara rusat på.

Idag passade jag på eftersom Jossan är och leker med en kompis. Det blev först 25 minuter på Crosstrainern och sedan styrketräning för hela kroppen, det tog ungefär 60 minuter - så nästan 1,5 timme fick jag ihop!

Det är konstigt det där med styrketräning. Jag blir inte svettig precis och anfådd blir man ju inte, men ändå helt matt i hela kroppen. Kanske vänjer jag mig, men just nu känns det mest konstigt. För mig är egentligen träning när man flåsar och svettas! :) Men det är bra att komplettera konditionsträningen med styrka, det behövs!

Nu har jag gjort mig förtjänt av lite lunch, det blir rester från igår!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gratulerar till traningspasset!
I Thailand tranar vi ocksa... tre pass pa gymmet (bada tva), och morronjogg 4 ganger (Frank) hitills... bara som en liten paminnelse...
Vi blir dock svettiga har pa vart gym!
Men fortsatt pa den paborjade satsningen!Ratt som det ar blir du ocksa svettig!
Imorgon ska vi ut pa en snorkeltur pa Similan Islands. Det blir besok pa 4 oar och snorkling pa alla stallena. Ska bli kul!

Ha det bra och kram fran oss!

Frank o Lotta

Jennica... sa...

Åhhh, vad ni är duktiga! Ni är riktiga inspirationskällor! Och gulliga som uppmuntrar mig.

Ha det fortsatt skönt och ha en mysig snorkeltur i morgon!

I morgon kommer Jens hem och det tycker jag ska bli mysigt!

Kram!!

Anonym sa...

Olika muskelfibrer som jobbar också beroende på hur du tränar =)

Kul att du uppdaterar så ofta!

Jennica... sa...

Hej Emil!

Vad kul att höra av dig! Och kul att du fortfarande kikar in på bloggen, här kan du läsa allt om våra händelserika liv! :)

Som du ser är Jens föräldrar i Thailand nu, det är inte utan att man är riktigt avundsjuk!

Hälsa allihop!