08 februari 2008

Trött....

Man blir trött av att gå upp halv sex.....

Jag tänkte köra hem om en timme. Moa ska följa med Josefine hem idag. Jossan har längtat såå efter sin bästis! :) Moa ska också till Thailand och de åker på söndag, så de vill passa på att leka så mycket de kan nu innan de åker. De är för söta, de pratade i telefon igår och planerade allt som Moa skulle ta med sig. Det var Build-a-bear nalle, bokmärken, gosedjur, kulor.....och lite sånt!

Annars blir det nog en lugn kväll kan jag tänka. Just nu är min energi helt slut, så det blir nog en kort kväll i soffan skulle jag tro. Det är ju Let´s dance, kom jag på nu!

I morgon blir det ridning, middag för pappa som fyllt år och sedan senare på kvällen ska Jens till Örjan på pokerkväll. På söndag ska jag på bokklubb. Förutom detta blir det nog en massa tvättande skulle jag tro!! :)

Inga kommentarer: