08 februari 2008

Tidigt....

Kom till jobbet klockan sju nu på morgonen. Inte för att jag längtade hit precis, men vi har inte kommit rätt in i vår dygnsrytm ännu. Jag var super-trött igår kväll, och efter en mysig kaffe-stund inne hos Christine så gick jag och la mig. Sov gott hela natten, ända tills Josefine kom smygande och la sig hos Jens. Sedan låg de och tisslade och tasslade och var hur vakna som helst, så det var bara att gå upp. Klockan halv sex......

Men men, nu är jag här och det är ju bra - mysigt att vara här själv faktiskt. Helt tyst, bara fläktarna som hörs. Ska försöka vara lite effektiv nu på morgonen och sedan ska jag bege mig till företagshälsovården vid nio. Ska vaccinera mig mot hepatit B och gulsot inför min Asien resa. Jag åker ju till Asien för jobbets räkning den 29 februari. Först blir det Shanghai i Kina och sedan vidare mot Tokyo den 5 mars, hem igen den 8 mars. Ska bli spännande! Det blir väl lagom att rubba dygnsrytmen igen precis när den har kommit till rätta! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Hörru globetrotter-syrran, se till att hålla dig hemma den 10:e bara! :)

Anonym sa...

Hej

Det låter väldigt spännande. Du får berätta mer när vi träffas.

Kramar Pappan

Jennica... sa...

Jag lovar att jag är hemma den
10:e!!!

Och det ska bli spännande! Jag berättar mer på lördag!