25 februari 2008

Slapp söndag!

Tog tåget från Lund vid två-tiden. Jens hämtade upp mig och sedan körde vi till Center Syd. Jossan var hemma hos Linnea och lekte. Vi tittade på lite skidkläder till Jens, han åker ju till St Anton om 3 veckor. Vi åt lite lunch där också, mysigt att gå runt i lugn och ro bara vi två.

Hämtade upp Jossan och väl hemma så jobbade Jens med bokföring och jag gjorde lite läxor med Jossan. Det blev matte och högläsning, dvs hon läste högt för mig. Att sitta där i soffan, varmt och mysigt, och lyssna till Jossan som läste gjorde mig så oerhört trött så när klockan var sex gick jag och la mig i soffan där jag sov till klockan var tio.....sedan var det bara att krypa i säng! Längesedan jag bara låg och slappade sådär.....men det var skönt och behövligt, sov bara ca 3 timmar mellan lördagen och söndagen.

Inga kommentarer: