20 september 2007

Trött....

Åhhh, vad jag är trött! Har precis kommit tillbaka från ett möte och är på väg att packa ihop här på jobbet. Ska åka hem och helst ska jag ut och springa....orkar egentligen inte, men eftersom vi åker till Stockholm i morgon så kommer det inte bli någon löpning i helgen...

Vill helst bara krypa upp i soffan och somna framför TV:n.......om jag bara haft tid....och om bara TV:n funkat! :) Men, istället blir det till att ut och springa, fixa lite middag och så packa inför helgen.

Ska bli jätte-kul att komma upp till Stockholm! Vi ska hälsa på min kusin Anders och hans sambo Lena. Det är alltid lika trevligt att träffa dem!

Ha en trevlig kväll allihop!!

3 kommentarer:

Kim sa...

Men hallå?! Varför den här helgen när vi åker upp nästa! =D

Anonym sa...

Pressat schema vet du!
Nästa helg är det Bokmässan som jag ska på! :)

Kim sa...

Just det! Så kuligt, hade jag också velat!