20 september 2007

Mysig kväll!

Igår kväll var jag hemma hos Monika och hälsade på. Det var så länge sedan vi sågs och det var så kul att träffa henne igen! Och dessutom fick jag se och känna på hennes lilla mage - hon ska ha barn i Mars!

För er som inte vet är Monika en av mina bästa vänner. Hon bodde på Enskiftesgatan och separerade från sin sambo (eller rättare sagt tvärtom....) och till slut hamnade hon och jag som grannar igen på Vinstorpsvägen. Vi har stöttat varandra i vått och torrt och haft många roliga och mysiga stunder ihop. Både själva och med våra barn, hon har två - Amanda 15 år och Jacob 12 år.

Nu har hon träffat en ny man, sedan ett par år tillbaka, och de ska alltså ha barn i Mars. Jätte-mysigt! Underbart för henne och mysigt för mig med en ny liten bebis på "nära" håll. Ska bli kul att följa!

Vi åt sushi, pratade, fikade och hade väldigt trevligt!! En mycket mysig kväll!!

Inga kommentarer: