25 juni 2007

Vad segt!

Oj! vad det är segt idag!!
Får absolut ingenting gjort....sitter bara och drömmer om allt jag vill göra..... Jag vill hem och göra nya smycken, komma igång med att få ihop en kollektion och ordna smyckeparty. Vill ha tid att sitta och få ihop något riktigt bra.

Jag vill fixa i trädgården. Jag vill plantera mera växter och blommor. Jag vill göra fint och pyssla. Jag vill få fram den där känslan jag drömmer om i trädgården. Här behövs ytterligare tid....och pengar....

Jag vill göra fint därinne. Köpa nya möbler, ha tid att fixa och dona. Mer tid....mer pengar....

Jag vill ha mer tid för bloggen, göra den lite finare. Tid igen.....

Jag vill nog göra allt förutom att jobba! Det är nog dags för semester nu....
Och så vet jag vad som står högst på min önskelista - TID!!

6 kommentarer:

Kim sa...

Tjusig statistik! =) Jag har lagt upp bilderna som ett webbalbum nu, men inte fått riktigt rätt på det eftersom det inte är publikt. Återkommer när det funkar!

Kim sa...

Hmm... nu återkom jag! =) Tror att den här kanske ska funka. http://picasaweb.google.com/Kimman83/Midsommar2007?authkey=Iz2h7PFf1hk Nu har jag lagt upp alla och då menar jag ALLA kort, men albumet är som sagt inte publikt... eller ja... nu har jag ju iofs lagt ut nyckeln. Men du får skälla på mig så tar jag bort din rumpa eller roliga miner eller vad du vill.

Anonym sa...

Funkar inte.....
"Google Error" "404 not_found"

Kim sa...

Är du helt säker? Jag testade länken nu från jobbet också och den funkar. (Dvs den är inte knuten till min dator där hemma) Får du verkligen med hela?

Jennica... sa...

Inte säkert eftersom man inte ser hela länken i kommentaren. Du kan väl maila den istället.

En annan sak som inte funkar är min statistik. Den visar inte att du varit här idag. Eller att Rodrigo varit här!! :) Du vet han som var på din blogg, undrar vad han skriver......

Kim sa...

Om du markerar så kommer hela med, men jag mailar! Du behöver väl inte undra över vad han skriver, det skrev jag ju i min blogg! =)