07 juni 2007

2 år!!


Igår firade jag och Jens 2 år!

Vi var på Pumphuset i Borstahusen och åt fantastiskt gott!! Restaurangen låg ända nere vid havet och vi hade utsikt över den lilla hamnen och Ven. Det var ju en underbar kväll, alldeles lugnt och vi satt ute och åt.

Jag åt getost till förrätt och Jens åt örtmarinerade havskräftor. Till varmrätt åt vi Sjötunga Walevska och till efterrätt så blev det chokladmousse med hallonsås! Underbart! Allt var super-gott och efteråt så kunde vi knappt prata så mätta var vi! :)



Jossan åt kycklingspett med pommes. Till efterrätt hade hon eget choklad med sig! :)
Hon var en liten ängel och åt duktigt och sedan gick hon till "lekan" och hittade lite kompisar där. Tänk så enkelt det är när man är liten!

2 kommentarer:

Kim sa...

Så värst svårt är det väl inte när man är stor heller. Hej! sa jag till Taina när vi stod i kö i höstas och sedan sa jag att jag skulle in till stan och då hakade hon på och vips så hade jag en kompis! =)

Jennica... sa...

Stor?!?! ;)

Skoja bara!! :)
Nej, så svårt är det iofs inte....