08 maj 2015

Veckorna flyger fram



Tycker inte ni det med?

Att tiden går fort.
Jag tycker verkligen att dagarna och veckorna flyger fram!

Just nu har jag galet mycket på jobbet. Verkligen galet mycket.
Det är kul och jag trivs kanon, vilket är superskönt, för annars hade det varit 
rätt jobbigt faktiskt! För mycket är det. Det känns som om jag skulle kunna jobba dygnet runt
ungefär. Jag försöker att inte göra det. Och när jag har tjejerna så är det lite extra svårt
att få ihop kvällsarbete. Och tur är väl det kanske.



Snart är det helg igen! Så himla skönt!
Fredag idag. 
Undrar om det inte är den bästa dagen trots allt....
Då har man hela helgen framför sig. Och när jag kommer hem från jobbet så lägger
sig ett lugnt över mig. Det är ok att slappna av. För även om jag ibland behöver plocka fram
jobbdatorn både lördag och söndag, så händer det absolut inte en fredagskväll!

Har inte kollat vädret för helgen. Hoppas på fint såklart!
Denna helgen bara ska jag gräva klart! Jag har ju mitt projekt i trädgården som jag
vill bli klar med. Jag ska visa er vad jag håller på med när jag kommit lite längre.


Men, nu drar vi igång den här fredagen tycker jag!



7 kommentarer:

Kim sa...

Jag tycker också det går snabbt, men det blir väl så när man har mycket att göra antar jag! Lycka till i helgen grävarn! Vi får hålla tummarna för bra väder!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Spännande och se vad ditt projekt är. :-) Kramizz och ha en underbar helg, med sol hoppas jag och inte för mkt jobb/Laila

The Place To Be sa...

Ja det flyger fram och man vill hinna så mycket. Men det är ju viktigt att vara ledig också. Fina krukor du har.
Kram Malin

bara anna sa...

Ja visst går det snabbt!
Så roligt att läsa att du trivs med ditt jobb, tänk så många som inte gör det.

Vi tänker ta fredagkvällen på IKEA i dag. Dags att kolla på soffor till nya uterummet. Roligt, roligt!

Kram!

TITTILINA sa...

Tiden går alldeles för snabbt nu när man vill njuta som mest. Det är likadant varje år tycker jag. Maj har för mycket aktiviteter så jag hinner inte med att njuta som jag borde. Jag är hemma två dagar nu och trycker hårt på bromsen. Stannar upp och vilar. Det tjänar alla på, både jag och min arbetsgivare.

Stor kram!

Hannis sa...

Känns som att det alltid blir så den här tiden.
Mycket överallt fast man helst vill njuta hela tiden=))

Hoppas att du får en lugn helg nu/ Kram Hannis

Birgit sa...

Jag har slutat förvånas över hur fort tiden går . Jag hinner vekligen inte med!!
Sv: 15 år... oj, tiden går. Tyckte nyss jag läste att hon var 11?! Har jag läst din blogg så länge?
Kram