05 maj 2015

Min New York resenär



Hon är hemma igen!

Igår kom hon hem till oss igen, vår New York resenär!
Med en drös med shoppingkassar, en massa minnen och 
hur mycket som helst att berätta om!

Både jag och Johanna var överlyckliga över att träffa henne igen
och ingen av oss kunde låta bli att krama på henne hela tiden.
Härligt att se hur glada syrrorna blev över att träffas igen!
Många pussar och kramar!



Detta var en efterlängtad resa som hon gjorde tillsammans med sin pappa.
Som hon längtat!

Och de hade haft det så bra! De verkar ha hunnit med precis det de vill göra och uppleva.
Och ett underbart väder hade de också tydligen, 25-27 grader och strålande sol
varje dag. Det blev en hel del häng i Central Park!

Och så shopping såklart!
Jossan hade både sparat och fått en del pengar, så hon kunde verkligen shoppa loss.
Jättekul att få se allt hon köpt! Fina saker!
Denna mamman är nu ännu mer sugen på att själv åka till New York!
Det står ju på min topplista över ställen att åka till.


Härligt att hon är hemma igen!
Vi satt länge igår och hon berättade om allt hon sett och varit med om.
Visade bilder och alla saker hon köpt.

Min älskade stora unge!


9 kommentarer:

Kim sa...

Gud vad kul det ska bli att få höra Jossan berätta! Bara dryga veckan kvar, sedan ses vi ju allihop!

Mamma med ambitioner sa...

Hej vännen!
Jo du här har vi höns. Vi köpte de första för fem år sedan och har nu sju st. Det är jätte mysigt och de värper de allra godaste ägg man kan tänka sig. De bor i ett litet hus i trädgården och kräver nästan ingen passning alls.
Härligt att få hem dottern, hon såg väldigt glad ut. Shopping, härligt. Tyvärr tror jag att jag får svårt att få med mina pojkar på shopping semester.
På tal om semester. Spännande berättelse om Mossbylund. Vi har också varit där. Underbart. Jag vann faktiskt en tävling hos dem när de byggde så det är mina bilder som finns som fototapet på spa toaletterna. ☻
Ha en härlig kväll.
Kram Kristina

Home2tiny sa...

Vilken härlig resa hon har gjort, NY på våren slår nog det mesta. Skönt för mammahjärtat att hon är hemma igen. Kramisar Tina

Birgit sa...

Men va kul!! Vilken resa! New York - dit vill jag med! Hur gammal är hon nu?
Ha det gott! Kram

Villa Ell sa...

ååå så roligt, vilken upplevelse förstår att det var mycket att berätta!
NY är en så fantastisk stad!

Hoppas att du mår bättre

Kram Sandra

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilken resa hon har gjort men förstår att det är skönt att hon är hemma igen. Så klart det måste ha blivit många shoppingpåsar ;) ;)
Kram Pia

anettan sa...

Förstår att du längtat. Så härligt att ha henne hemma. Kram Anette

Anonym sa...

Åhhh vilken lycka för henne : ) gahhhhh New York åhhh vill tillbaka gärna snart ; ) Ja att fylla 40 känns ju inte allt för kul. Det låter så gammalt 40 år herregud, jag känner mig ju som 27!!!!! HJÄLP ; ) kram till min fina bloggvän i söder/Sofia i sommar hoppas jag vi hinner ses :) <3

Hannis sa...

Lycka!
Vilken upplevelse för henne.
Hon ser så lycklig ut på bilderna!

Och lycka att hon är hemma igen också förstås=))
Kram Hannis