21 augusti 2014

Ny dag, nya möjligheter





9 kommentarer:

bara anna sa...

Så sant så...

Angående att träna yoga med hjälp av dvd, så fungerar det jättebra för mig. Men nu har jag gått en termin hos lärare och så har jag läst på en hel del om yoga och andningen, det tror jag man behöver göra först men sedan är det bara att fortsätta...

Önskar dig en skön dag vännen!

Hannis sa...

Skriver under på det!!

Kram Hannis

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Tänkvärda ord!

Hoppas du får en fin torsdag!

Kramar

Anonym sa...

Yes :) kram på dig min fina vän! /Sofia

LÁrt de Vivre sa...

Skönt budskap, det ska jag ta till mig!!

Tack för den fina kommentaren inne hos mig

kram Kajsa

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så sant så !

Ha en skön kväll.
Kram Pia

Flower of Fame sa...

Så fint ordspråk. Håller med. Ha en fin kväll Kram Pernilla

anettan sa...

Klokt! Kram Anette

Birgit sa...

Klokt!
Här är det åter vardag - och regn!
Men skönt att vara hemma. Vi har haft det bara bra :-)
Ha det gott! Kram