06 april 2014

Söndagslunk


Söndag. Känner mig lite 'mosig' efter en extremt slö helg så här långt. När jag kom hem i fredags efter jobbet efter en väldigt intensiv vecka, så bara kraschade jag i soffan och låg där till jag orkade masa mig till sängen för att fortsätta sova. Underbart skönt! Gårdagen innehöll en powerwalk i skogen med en god vän och lite, lite fix här hemma.....men allra mest var det soffläge även igår. Det var precis vad jag behövde. Idag blir det lite mer action! Håller på att förbereda för veckan som kommer med tjejerna.....jag tvättar, städar och snart ska jag åka och handla. Sedan blir det födelsedagskalas för min söta mamma som fyller år.

För fyra veckor sedan spenderade jag min söndag i Barcelona! Det var underbart väder och vi hade varit och tittat på Sagrada Familia. Därifrån promenerade vi ner mot centrum och då gick vi bland annat förbi några män som spelade.....jazz, tror jag det var. Vi stannade och lyssnade, men mest tittade vi på den lille killen som satt helt stilla, försjunken i musiken. Han var så söt! Ibland vaggade han lite i takt, men allra mest var han som uppslukad av musiken. Han bara satt där med benen i kors och njöt, såg det ut som.

Ha en fin söndag allihop! Oavsett om ni sitter och lyssnar på jazz, ligger i soffan eller går på kalas! :)

7 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så härligt att kunna slappa och sova hur mycket man vill. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Hannis sa...

Vilken vacker bild!

Man behöver dom där kraschlanda dagarna.
Jag hade en sån igår.
Skulle vilja ha en dag till att bara vara på=))

Bra start på veckan till dig/Kram Hannis

Therese sa...

Du trengte nok den hvilen og søvnen.

Så fint det er når livet byr på slike magiske møter som den lille gutten. Han vet ingenting om deg, men du - og nå jeg, vil huske på han av og til. Flott!

Håper du får en fin uke sammen med jentene dine.

Home2tiny sa...

Skönt med en slapparhelg lite då o då, njuta o ha det gott. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

Anonym sa...

man måste vila med så skönt fina Jennica <3 kram din bloggvän i Hjo Sofia

Anonym sa...

man måste vila med så skönt fina Jennica <3 kram din bloggvän i Hjo Sofia

Suz sa...

Härligt att få göra vad min vill och inte stressa! Skönt för både kropp och själ.

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram
Suz