12 april 2014

Andrum

Bild från Pinterest

Äntligen, äntligen är det helg! Denna veckan har varit minst sagt överhopad med olika aktiviteter, såväl privat som på jobbet. Mycket och intensivt, kan man väl sammanfatta det. Nu är det lördag.....vi har haft en underbart, lugn förmiddag med mest soffhäng, läsning och frukost.

Nu ska vi börja ta tag i dagen som innehåller mys för den lilla tjejen hos mormor och morfar, och för mig och stora tjejen blir det tjejmys tillsammans.

Ikväll satsar vi på mer soffhäng.....det låter som en perfekt lördag i mina öron!

Kram på er!


10 kommentarer:

Suz sa...

Alldeles perfekt!
Ha en fortsatt härlig lördag:)

Kram
Suz

choicesbyannie sa...

Soffhäng är det bästa hänget. Här har vi tradition att titta på gladiatorerna och heja och skrika så det ser jag fram emot:)
Kram
Annie

Birgit sa...

Jag tog också sovmorgon, blev en långfrukost, sen satt jag och kollade på Netflix halva dagen :-) Tillsist tog jag mig ut. Nu har jag däremot städat köksskåpen i 2 timmar, har lite kvar, sen ska jag nog sikta på soffan igen. Och så tvättar jag upp alla vinterkläder som nu ska hängas bort. NJUT nu av helgen och ladda batterierna :-) KRAM

Anonym sa...

yes soffan låter toppen, fin du och lilltjejen är på bilden i förra inlägget lycka : ) kram på dig finis! Sofia

Flower of Fame sa...

Så härligt det låter. Ha det fint Kram Pernilla

Emma sa...

Du är klok Jennica! ...att balansera ut en hektisk vecka med en lugn helg låter sunt och skön! Hoppas du och Josefin fick en riktigt härlig fortsatt lördag;)

Hannis sa...

Låter skönt, och jag hoppas att det sköna och lugna fortsätter idag/Kram Hannis

svart vitt och rött sa...

Härligt med en helg man ser fram emot! Nu är det ny vecka, men snart förhoppningsvis lite påskledigt för dig också! Jag hittade dig precis på Instagram också :-) Kul! Ha det gott!

Husbilen Tuzzen sa...

Låter verkligen perfekt!
Kram Helén

bara anna sa...

Kikar in här för att kanske få se en bild på en gullig kanin.
Kram!