04 mars 2014

Intensivt just nu


Förra veckan susade förbi på ett väldigt intensivt sätt. Förstod egentligen inte hur intensiv den varit förrän i söndagskväll då jag var helt slut och blev extra ledsen då jag lämnat tjejerna för sin pappavecka. Jag är ju alltid lite extra känslig då.

Men det var - och är - väldigt mycket på jobbet just nu, mycket att göra, inväntar många besked som har stor betydelse och så vidare. På hemmafronten var det också minst sagt intensivt med många känslomässiga berg- och dalbanor. Veckan inleddes ju med ett sorgligt besked som kom väldigt oväntat och lamslog mig. Sedan rullade det på med bruten tå för min stora tjej, som i sammanhanget kan låta som en petitess, men det innebar smärta, dålig nattsömn, extra logistik och lite sånt. Sedan var veckan dessutom fylld av tusen att-göra-saker....så det kändes som om det räckte och blev över.

Denna veckan är det på ett sätt lite lugnare, men intensiteten på jobbet kvarstår. Privat så är det min Barcelonaresa tillsammans med mina föräldrar och syster till helgen som hägrar! Det ser jag fram emot så otroligt mycket. Mer om det sen....

Hoppas ni får en fin tisdag!

10 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Jag hoppas att du tar hand om dig och hinner andas och landa lite mellan varven också.
Kram Helén

Hannis sa...

Skickar mjuka, mjuka tankar och lite extra kraft om det nu går via cybervärlden!

Så önskar jag dig en fin resa förstås!
Jag åker dit i maj och längtar redan...
Kramen Hannis

Anonym sa...

Så skönt att ha något så fint som en Barcelonaresa att se fram emot när det kör ihop sig i livet!
Ha en härlig tisdag!
Kram Sara

Kim sa...

Det ska bli skönt med lite sol på näsan! Det ska bli spännande!

bara anna sa...

Jag har en intensiv vecka nu, gillar det inte alls men det blir ju så ibland bara.

Vad gullig du är som röstar på mig på Besökstoppen! Tack! Jag har ju inte nämnt att jag är med där så jag får inte så många röster men det kan ju vara kul att synas lite ändå.

Kul att ni ska ha kanin! Vilken ras? Jag kanske kan rekommendera någon uppfödare om jag vet vad ni vill ha.

Ta nu hand om dig, kram.

Flower of Fame sa...

Härligt med en Barcelona resa. Ska själv åka dit i Maj. Spännande. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Karin sa...

Å vilken fin bild, låter härligt med en resa framöver Karin

TITTILINA sa...

Skönt att det lugnat sig lite!
Och en resa till Barcelona! Det låter toppen!
Kram

Melody and M.E sa...

Det är tufft att vara ensam mor när det kör ihop sig!
Ta hand om dig! Bra att du har en resa att se fram emot! Var rädd om dig!
Kramisar M.E

Nellie - the Flying Hippo sa...

Barcelona låter underbart! Vi måste ses nästa vecka så jag får höra mer om hur du har det. Kram