02 maj 2013

Idag gäller det

Idag är det den stora dagen!

Bild: Pinterest


Jaa...hörni....idag är det dags. Idag gäller det! Och ja....jag är nervös!

Men, jag vet också att jag inte kan göra mer nu. Jag har tränat alla pass, jag har gjort alla förberedelser. Jag åt bra middag i går kväll för att ladda batterierna och även bra lunch idag. Nu snart blir det lite extra pasta för att fylla på depåerna.

Jag har sippat på vatten hela dagen. Mobilen har fulladdat batteri för att kunna köra runkeeper, kläderna och nummerlappen ligger där hemma och väntar.

Nej, jag kan inte göra mer nu. Mer än att springa som en galning! :)

Halv sju får ni gärna hålla tummarna för mig!
Och TACK för all härlig pepping ni har gett mig här på bloggen.

3 kommentarer:

Kim sa...

HEJA Acka!!! Vi ses snart!

Björn sa...

Heja båda två.

MP

Home2tiny sa...

Heja, heja dig, detta fixar du lätt som en plätt. Kramisar Tina