01 november 2012

Konstig dag

Tjingeling!  

Här är jag!


Ikväll var jag hos frissan och klippte mig och blev lite mörkare i håret. Det är en så himla mysig stund tycker jag, en stund bara för mig själv. Jag har dessutom en väldigt trevlig frisör, så det är väldigt trevligt att sitta där och prata och dricka kaffe medan hon gör mig fin!

För övrigt har det varit en ganska konstig dag. Vi fick minst sagt ganska omvälvande besked idag på jobbet. Besked och beslut som i högsta grad påverkar det jag och mina kollegor arbetar med. Vi fick denna informationen direkt på morgonen och vi har gått omkring och känt oss ganska manglade efter det. Man kan säga mycket om min arbetsplats, men ett är säkret, den rör upp många känslor!

I morgon får vi tagga till igen och försöka ta oss igenom denna stormen också. Jag har aldrig haft något emot att det händer mycket i livet, men just nu kan jag säga att jag verkligen längtar efter lite lugn och ro. Det har hänt tillräckligt detta året, tycker jag.

Men men, nu är jag hemma. Och jag tänkte faktiskt hoppa i säng nu, läsa lite. I morgon träffar jag mina tjejer igen! Längtar såå efter dem! De har haft höstlov med sin pappa, men nu är de hemma igen. Oj oj oj vad vi ska kramas i morgon! Hela kvällen! :)


7 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin i håret och supersöt : ) trist med turbulens på jobbet. Det tar så mkt energi allt brukar ju ordna sig tillslut! : ) Förstår att du längtar efter tjejerna : ) sov gott kram Sofia

Nellie - the Flying Hippo sa...

Jag har försökt klura ut vad det står på de snygga kängorna men har inte lyckats. Superfin är du i nya frisyren, du passar verkligen i lite mer uppklippt. :) Kram

Kim sa...

Vad snygg du är! Krama tjejerna från mig med, ska bli kul att krama dem på riktigt imorgon! :)

Björn sa...

Jättesnyggt

tycker

MP

Johanna Stålros sa...

Så fint det blev, gillar hösttoningen;) Krama tjejerna lite från mig oxå. Saknar er!!! Kram

Birgit sa...

Snyggt! (kul att se en bild på dig, var ett tag sen sist tror jag) Hoppas det fixar sig på jobbet! Jobbigt när det blir så! Ha nu en trevlig helg :) Vi ska åka iväg på mysig familjehotellhelg! Kram

Bodil (200procent) sa...

Jättesnyggt! Hoppas det löser sig på bästa vis med jobbet. Kram!