17 september 2012

Grönt är skönt

Hej på er!

Visst är väl grönt och vitt
en underbar färgkombination?
Speciellt när det gröna
utgörs av växter.

 

Bilder: IKEA Livet Hemma

Måndag igen. Veckorna rullar på i ett rasande tempo tycker jag. Har precis kommit hem från jobbet, har en del att ta igen efter förra veckans två-dagars vecka. Samt att jag alltid behöver jobba ikapp lite de veckor jag inte har tjejerna. Nu ska jag träna och sen blir det en lugn kväll i soffan med te och bok tänkte jag. Ikväll står det styrketräning för benen på schemat.

Kram på er!

1 kommentar:

Birgit sa...

Håller med, jag gillar gröna växter :) (kanske för att växter med blommor inte brukar må så bra hemma hos oss...) Härligt att det går så bra för dig att träna! Kul! Jag hade en plan att träna ikväll, men insåg att det var lite för mkt annat just på måndagar. Annars så har min vecka börjat bra, imorgon måste jag ner på stan en sväng, har ju en 10åring att fira snart :) Tack för dina fina kommentarer! Det är så kul att ha en slags dialog oxå. Ha en skön kväll! Kram