22 augusti 2012

"Tigerkvinnan"

Ikväll blir det Bokklubb.
Denna gången har vi läst 
"Tigerkvinnan" av Katerina Janouch.


Då var det dags igen. Träff med bokklubben! Det är alltid lika trevligt, tänk att vi har hållit på i 10 år! Det hela började med att en fd arbetskamrat frågade om jag ville vara med i en bokklubb som hon var med i. Jag har ju alltid läst mycket och tyckte att det lät väldigt kul, så jag hängde med. Jag umgicks inte alls med denna arbetskamrat och de andra tjejerna var också helt nya för mig. Men nu har vi alltså träffats ungefär var 4-5:e vecka i 10 år!

Boken då? Jo, den var bra. Väldigt enkel och lättläst, men jag tyckte om den!

3 kommentarer:

ikas sa...

Å. något sådant hade jag tyckt jättemycket om att vara med i!!! Sitter ni och pratar om boken eller hur går ni till väga?
Jag läste ju den första boken i serien i sommar, är alla liknande, bättre eller sämre?

Livet - här och nu sa...

Bokklubb är så roligt, tyckte också att den boken var riktigt bra. Skönt att läsa "lätta" böcker ibland!

Ha en härlig kväll!

Kram Pernilla

Brenda greg sa...

Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
(1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning