04 augusti 2012

Härliga lördag

Sol Sol Sol!

Idag visar sig sommaren från sin bästa sida.
Solen skiner och himlen är blå - härligt!


På tisdag börjar jag jobba igen, men idag så tänker jag inte på det utan försöker utnyttja det fina vädret så mycket jag bara kan! Johanna ville hellre vara hemma än att åka till stranden, så det blir till att mysa i trädgården istället. Inte så dumt det heller, onekligen lite smidigare med tanke på alla grejor vi kånkar med till stranden varje gång! :)

Så, nu sätter jag mig i solstolen en stund. Ignorerar att vardagen börjar snart och ignorerar att jag borde städa inför husvisning i morgon igen. Det får jag göra ikväll istället....

Hoppas ni alla får en underbar lördag!

4 kommentarer:

Birgit sa...

Här har det oxå varit finväder - kul! Hoppas det går bra på visningen imorgon! Ha en skön kväll!

Anonym sa...

Åhhh vilken vacker bild ja tur att hela augusti är kvar trots att man börjar jobba igen på tis jag med : ) Din Stockholmshelg lät ju hur mysig som helst : ) kramar Sofia

Livet - här och nu sa...

Härlig lördag, vad gott att du fick en stund i solstolen och bra jobbat att du inte flängde runt och städade utan var ute och njöt, njöt och njöt!

Kram Pernilla

Brenda greg sa...

Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
(1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning