21 juli 2012

Barsebäcks hamn

Hej hej!

Igår kväll tog jag och lilltjejen en kvällspromenad 
i Barsebäcks hamn och tittade på båtarna.


Att gå kvällspromenader är något jag verkligen gillar. Och då menar jag inte promenad i träningssyfte, utan bara gå en promenad i sakta mak. Njuta av omgivningarna och småprata med promenadsällskapet. Är det dessutom en härlig kväll med kvällssol så är det ju alldeles underbart!

Igår var mitt promenadsällskap min lilltjej som är 3 år, och det var ett väldigt pratigt sällskap! :) Men samtidigt så himla mysigt att titta på båtar och vågor med henne, hon ser saker som jag aldrig tänkt på. Eller upplever saker och ting på ett helt annat sätt än jag! Kvällssol fick vi också vilket var skönt, men det blåste väldigt så vi frös lite. Men mysigt hade vi!


4 kommentarer:

Ikas sa...

Härliga bilder på härliga nyer och härlig liten tjej.
Visst är det skönt med promenader!

Kim sa...

Det var ju väldigt fint väder igår! Det verkar ha varit en mysig promenad med den lilla pratkvarnen. :)

Anonym sa...

Sötnosen

Johanna Stålros sa...

Så mysigt och gå omkring där med lilla Johanna;) Kram