02 juni 2012

Shoppingdag

Idag har jag varit och shoppat tillsammans med två fina vänner som jag lärde känna när jag var mammaledig. Det blev en riktigt härlig dag med mycket shopping och en himla massa pratande! Det är två härliga tjejer som jag inte känt så länge, men som jag räknar till mina nära vänner. De ställer alltid upp och finns där man behöver någon att prata med. Idag var det dock inte jag som behövde prata, utan en av de andra tjejerna som hade ett problem som hon behövde prata om. Så blandat med många "ohh", "ahh" och "åhh" när vi såg underbara kläder och skor så diskuterade vi ett ganska så allvarligt problem. Det är väl underbart med vänner som man verkligen kan blanda så där högt och lågt med!

Det blev sushi till lunch och med mig hem - förutom bodybutter och handcreme från Body Shop, en underbar kjol från Desigual och två toppar från en butik som jag inte minns namnet på - så köpte jag jordgubbar. Supergott!


Nya fina kjolen från Desigual!

5 kommentarer:

Livet - här och nu sa...

Vilken härlig tripp med goda vänner, det behöver man verkligen.

Helt underbart vacker kjol.

Kram Pernilla

Hemma på Ekbacken sa...

Vilken cool kjol. Skönt att ha så fina vänner, dom är värda mycket.
Kram Linda

Anonym sa...

Hello My dear, det låter som en superficiell dag och WOW vilken kjol! Sugen på att titta in hos din grannfru snart? Bara hojta så fixar vi en lämplig kväll/tid. Kram ;0))) stin

Birgit sa...

Vilken läcker kjol! Du verkar ha härliga vänner - DET är värt mkt! Ikväll ska jag ut med jobbet och ha trevligt :) Ha det gott!

Anonym sa...

Åhhh vilken underbart fin kjol superfin : ) kramar Sofia