07 mars 2012

Utslagen

Igår var jag sjuk. Bara sådär, helt plötsligt. En mycket konstig sjuka. Jag har känt mig trött ett tag, men inga andra varningstecken. När jag vaknade på morgonen så hade jag jätteont i magen och kände mig illamående, det var bara att gå och lägga sig igen. Och sen så låg jag där i sängen hela dagen. Drack lite vatten, lite nyponsoppa och åt ett par morotsstavar men det var allt. Kände mig grymt illamående och magen var helt ihopdragen och spänd. På kvällen fick jag feber och jag var helt slut. Sov nästan hela dagen. Var helt övertygad om att jag skulle vara sjuk i dag med, men så underbart överraskad jag blev när jag vaknade för en stund sedan och inser att jag mår bra. Och var superhungrig! :)

Så, nu efter lite frukost ska jag ta en dusch och sedan åker jag till jobbet! Har väl sällan känt mig så glad över att kunna åka och jobba, men jag avskyr verkligen att vara sjuk! Vill ju må bra!

Och solen skiner! Nu gör vi detta till en bra dag!
KRAM!


Bild: Pinterest - Jessica Sklba

6 kommentarer:

Kim sa...

Så bra att du är frisk igen! Snabbsjuka!

Björn sa...

Jag brukar säga:
Jag passar inte för att vara sjuk.

Det stämmer visst in på dig också.
Kanske på de flesta.

Kram

P

Lev Vackert sa...

Ja vi bjuder in så att vi tror att vi blir ett glatt gäng, synd att du inte kan, ha det gott! Kram Petra o Ingela

Jennica... sa...

Pappa:
Nej, jag passar inte heller att vara sjuk. Men å andra sidan gör nog ingen det...
KRAM!

Johanna Stålros sa...

Åhh trist men skönt att det var snabbt övergående;) Kram

Jessica sa...

Var rädd om dig!