25 mars 2012

Mysig 3-års dag

Igår firade vi Johannas 3-års dag hela dagen! Det blev en mysig dag med massor med presenter, firande, tårta, kakor och hela familjen var här. Johanna verkade supernöjd och fick massor av uppmärksamhet av alla, speciellt kusinerna är ju stora idoler!

Nu har vi en stor tjej här hemma - en 3-åring! Vad tiden går fort! Blöjorna är snart ett minne blott och även nappen skall arbetas bort. Så, nu har vi ingen bebis längre utan en liten tjej. Himla mysigt, men samtidigt lite vemodigt att bebisperioden är över. Den är himla jobbig, det sticker jag inte under stolen med, men jag är ju så svag för bebisar. Tur att jag har ett par underbara små bebisar i min närhet som jag kan mysa med när jag vill! Och att få dela sina dagar med denna lilla 3-åring är dessutom en fröjd, hon är helt underbar och det går inte många stunder utan att man får sig ett gott skratt!



Laddar med lite spel på iPaden innan gästerna kommer!

Glitterskor! Precis som hon önskat sig!

Det är underbart att ha en stor snäll syrra som kan hjälpa till!
 
En cykel! Tack snälla mostrarna!
Det är tufft att ha kalas!

4 kommentarer:

Birgit sa...

3 år - grattis! Hon såg rätt nöjd ut :)

Kim sa...

Så söt i pippilottorna! Det var verkligen fina presenter hon fick, jag hade varit riktigt nöjd med dem! =)

J, P, C och A sa...

Vad tiden går, redan 3 år :) Och en fin springcykel fick hon, precis vad vi har tänkt köpa till Alice när hon fyller 3 år.

Kram Josefin

Anonym sa...

sweetie