01 december 2011

Trött idag

Idag har jag varit supertrött! Anledningen till denna trötthet är att jag träffade Christine igår kväll och vår vana trogen när vi ses, så skildes vi inte åt förrän klockan var väääldigt mycket. Så, idag har jag varit grymt trött! Men det var det helt klart värt! Vi hade en väldigt trevlig kväll med glögg och goda tilltugg och en hel massa prat om ungefär allting! Tack min fina vän för en kanonkväll!

Nu har jag gjort färdigt denna dagens "måsten", det känns skönt! Nu blir det direkt i säng, utan att passera 'Gå' och skynda mig att sova så mycket jag kan till i morgon bitti! :)

Kram och sov så gott!

Bild: Pinterest

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

HIhi ja det kostar;) Kram

Anonym sa...

Jennica, min fina grannfru,tusen tack själv, det är så trevligt o behagligt o väldans enkelt varje gång o visst betyder det mycket så det får kosta lite sovtimmar :0))) kram o lycka till på julmarknaden