11 september 2011

Höstkängor

Trots att vi nu är inne i September månad, så har jag svårt att acceptera det här med att hösten snart är här. Jag börjar dock falla till föga, jag har gett upp sommarvärmen, fler stranddagar, grillkvällar och annat sånt underbart. Jag har börjat inse att istället för varma, heta dagar så får jag börja se fram emot soliga höstdagar med klar hög luft, vilket i och för sig är rätt härligt.

I och med höstens ankomst, så ska man ju börja se om garderoben. Det finns de på mitt jobb som började med stövlar redan i augusti, men där går absolut gränsen för mig. Jag går fortfarande barfota i mina ballerinaskor! :) Däremot kan jag se fram emot när det är dags att börja med stövlar och kängor igen, för det är onekligen snyggt.

Jag hade verkligen behövt uppdatera min garderob med nya stövlar och/eller kängor i år. De jag har sjunger verkligen på sista versen. Jag hade kunnat tänka mig någon av de här....

Bianco

Bianco

Bianco

Nilson

Scorett

Scorett

1 kommentar:

Kim sa...

Väldigt Ackiga! :-)