12 augusti 2011

Osmakligt

Hörde på radion att det blir Ashton Kutcher som tar över huvudrollen i "Two and a half men" efter Charlie Sheen. Han kommer att därmed ta över rollen som den bäst betalade skådespelaren på tv just nu, detta trots att han kommer att tjäna 3,2 miljoner mindre per avsnitt än Sheen. Ashton Kutcher kommer att tjäna 4,5 miljoner kronor per avsnitt och detta innebär att om han är med hela säsongen, dvs hösten, så kommer han att tjäna ungefär 100 miljoner kronor.

Jag brukar inte bry mig så mycket när jag hör sånt, men detta känns bara 'too much'. Jag hoppas att han tänker på Afrika...

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Håller med dig vännen, hoppas han tänker på Afrika. vad blir det för skoj i helgen då? Vi ska nog åka hem till Hjo och ha kräftkalas;) Kram

Jennica... sa...

Kul med kräftkalas!
Jens ska jobba i helgen, så det blir lugnt. Förbereda inför skol- och dagisstart nästa vecka är planen för mig!
Kram!