16 augusti 2011

Johanna bygger koja

Nu är det några dagar sedan, men jag tycker bilderna är så söta så jag lägger upp dem ändå! Jag byggde en liten koja till Johanna och hon var så nöjd och mös där inne med 'Apis' och 'Bä'! :) Hon älskar att leka fantasilekar och hittar på allt möjligt. Hon är sällan sig själv utan hon är 'mamma' eller någon annan, vi andra är heller aldrig oss själva utan vi byter identitet lite då och då. Jag är Jossan, Jossan är Johanna och Jens är jag till exempel. Högst förvirrande är det! Speciellt som vi aldrig riktigt vet när hon slutar leka och då tycker hon att vi är helt knasiga som fortsätter gå runt och kallar varandra för fel namn! :) Eller så fortsätter hon leka långt efter att vi har slutat..... Förvirrande som sagt! :)

Jens brukar säga att det är som att leva i en komedi! :)




5 kommentarer:

Kim sa...

Så söt hon är! Kojor är dock det bästa!

Jennica... sa...

Kojor är superkul! :)

Birgit sa...

Vad mysigt! O vad kul att se att hon oxå har en "apis"! Det har mina barn med, (speciellt den minsta)dom sätter ofta "is" i slutet på ord, tex kaninis, sötis, grisis, när det är dax att döpa mjukisdjuren.
Ha det gott!
Kram

Ann-Charlotte sa...

Hon har tagit efter sin mamma och sin moster. Ni två älskade också kojor när ni var små. Farmor kunde bygga fina eller hur?

Jennica... sa...

Farmor var bäst på att bygga kojor! Där fanns fantasi så det räckte och blev över! :)