19 augusti 2011

Huuu....

.....vad det blåser! Vinden viner runt huset! Ska snart krypa ner i sängen och lyssna till vinden och förhoppningsvis somna fort. I morgon kör jag och Nellie till Formland mässan i Danmark, vi ska stanna hela helgen. Det ska bli så himla kul! Jag hoppas på massor av inspiration och energi!

Ikväll blev det en konstig kväll, med för sen middag och en massa saker som skulle hinnas med. Men jag tog mig tid att springa även om det spädde på att middagen blev sen, men det kändes bra ändå. Nöjd över att jag hittills lyckats hålla liv i löpningen. Har hunnit mysa en stund med Jossan också, packat, tvättat, förberett matsäck.....en sen dusch och nu i säng alltså.

Natti natt bloggisar!

3 kommentarer:

Lina sa...

Åh! Vad kul! Hoppas att får en toppenhelg! Duktig du är som håller igång löpningen!

Kim sa...

Ha det så kul i helgen! Försök vara ute lite i det vackra vädret också! Kram kram

Min Svägerska och Jag sa...

Hoppas du får en toppen helg. Ska bli kul att höra om mässan sedan, har aldrig varit där men ska snart till formex.
Kram Linda