01 juli 2011

Snälla vädret....

....du har varit så vackert hela veckan. Jag ber dig så snällt jag bara kan att vara sådär strålande vackert igen, imorgon eftermiddag då min fina fina vän gifter sig. Snälla?!

Inser nu att det inte är imorgon utan IDAG som Nellie gifter sig! Wiieee!!

Så, alla vädergudar! Gå samman och ge Nellie ett fantastiskt bröllopsväder. Hon ska gifta sig med sin drömprins på en strand och de är verkligen förtjänta av ett fantastiskt bröllop i strålande väder! Så, vad säger ni....visst kan ni väl fixa det? Jag ger upp några soldagar under min semester om ni fixar detta...så, har vi en deal?

3 kommentarer:

Kim sa...

Ja!! Fint väder åt Nellie och Erik! Jag håller alla tummar att vädret skärper till sig lite tills i eftermiddag!

Jennica... sa...

Tack Kimman! :)
Alla tummar som hålls och alla påtryckningar på vädergudarna uppskattas!
Kram!

Birgit sa...

Håller tummarna med! O önskar en trevlig helg =)