27 juli 2011

Filmkväll

Igår hade jag och Jossan filmkväll, bara vi två. Det var supermysigt! Jag hade egentligen bestämt att vi skulle se en romantisk komedi tillsammans, men vi hittade den inte. Jag tänkte börja testa lite filmer på henne, det är ju kul om vi kan börja titta på filmer tillsammans som inte är "barnfilmer" eller Pixar-filmer. Nu hittade vi inte den filmen som jag tänkt på, men när jag letade så hittade jag "Det stora blå" och tänkte att den kanske hon skulle tycka om. Så, vi slog oss ner i biorummet med godis och dricka. Det blev en supermysig kväll och jodå, hon gillade filmen! Det är verkligen en av mina absoluta favoriter, den är så vacker, på alla sätt och vis. Miljöerna är ju otroligt vackra, men även historien. Om ni mot förmodan ännu inte sett denna fantastiska film - så gör det!

























Sötaste filmsällskapet! ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är två riktiga mystroll

tycker

Pappa/Morfar

Kim sa...

Tyckte hon inte att den var läskig? Det tycker jag! =)