18 april 2011

Mindre bra

Förutom att besöka ILVA förra veckan, så tog vi en tur på nya möbelvaruhuset XXXLutz. Många har sagt att detta ska vara bra och att det finns mycket fint där. Det är mycket möjligt, men för mig blev det som uttrycket "man ser inte skogen för bara träd". Det blev för mycket helt enkelt, jag tyckte det var rörigt. Det fanns säkert en hel del fina möbler där, men jag fick noll och ingen inspiration. Tyvärr.

Däremot så häpnade jag över den mängd riktigt gräsliga saker där fanns! Hela varuhuset var en salig blandning av alla möjliga saker och varumärken, från dyrt till billigt, från fint till skräp.

Här kommer lite bilder på det som i alla fall jag tyckte var hiskeligt gräsligt.....

























Både lejonen och dessa björnar är ganska stora och når mig till midjan ungefär...












Fruktansvärda....manshöga.....













Det fanns massor av saker för trädgården...














....en snigel till exempel......

Men hur tänkte de här...?!

Inga kommentarer: