13 april 2011

Intensiv dag

Idag har det verkligen varit intensivt på jobbet. Det har känts lite grann som den berömda ketchupeffekten..... Ganska länge nu har det varit lagom med arbete, inte stressigt och inte för lugnt, utan faktiskt väldigt lagom. Helt plötsligt idag så dök det upp en massa att göra och 'att-göra-listan' blev väldigt lång.... I och för sig kul att ha att göra!

Vi har dessutom fått en ny chef, vilket är både spännande och kul. Han verkar väldigt bra och vi som önskat mer struktur och någon som pushar oss lite, har nog fått så att vi blir nöjda.... :)

I morgon blir det till att ge sig iväg tidigt. Ska in till Malmö på frukostseminarie och sedan blir det en fortsatt dag i Malmö med besök i varuhuset och konkurrentbesök. Det är dessutom Nellies födelsedag...så kanske en och annan liten överraskning smyger sig in! :)

3 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Hej !

vad roligt att du var i vår butik, jag själv var inte där men min kollega Lotte träffade du nog.

Kram Helena.

Jennica... sa...

Ja, det var Liselotte jag träffade! Har skrivit om er på vår blogg på www.kanelocayenne.se.
Kram Jennica

Kim sa...

Det sägs att den 10 och 15 april är de vanligaste födelsedagarna, men en snabb titt på fejjan säger helt klart 14 april för min del, tror det är åtminstone 5! Säg grattis till Nellie från mig!