22 mars 2011

Jag finns här!
























Bild: IKEA, Livet Hemma

Det har varit väldigt dåligt bloggande senaste dagarna. Under helgen var det faktiskt ett medvetet val, jag ville prioritera att bara vara med familjen. Detta ledde till en supermysig helg, som vi behövde allihop! Men nu är jag tillbaka och jag hoppas att ni fortfarande är med mig! :)

Idag skiner solen och det är verkligen vår i luften. De sa på radion i morse att det kunde bli upp mot 10 grader! Underbart! Vi har ett fönster öppet på glänt här på kontoret och utanför skriker måsarna, och även om det inte är det vackraste fågellätet så låter det precis som sommar!

Hoppas att ni har en underbar vårdag!

6 kommentarer:

Kim sa...

Idag promenixade jag faktiskt till jobbet utan mössa! Det du! =D

Jennica... sa...

Härligt!! Jag ska ut på lunchen idag, köpa födelsedagspresenter till Hannis samt dra många djupa andetag av vårluften! :)

Anonym sa...

Vi var i stugan och vårstädade gräsmattorna och planerade lite utomhus (12 grader). Härligt!
Mamma

Jennica... sa...

Vad härligt det låter mamma! Ska bli kul att höra vad ni planerar för trädgården. Kram!

Johanna Stålros sa...

Klart vi är kvar:) Hörde att gubbarna våra har pratat om Midsommar- då ses vi kanske....
Saknar dig!

Jennica... sa...

Hade varit supemysigt att ses till midsommar! Saknar dig med. Kram!