15 februari 2011

Tiden går så fort

Sitter här i köket med tända ljus och fixar lite med allt möjligt, mest med Kanel & Cayenne. Planerar och ordnar med en massa saker som vi helst vill ha klara innan Nellie åker på semester. Hon åker till Australien tillsammans med sin sambo på tisdag och är borta i tre veckor! Det kommer ju att kännas väldigt konstigt, jag är ju så van vid att ha henne i närheten. Vi har verkligen kommit varandra nära, hon känns nästan som en i familjen. :)

Hade egentligen tänkt att träna, men jag fick upp farten här och det var så roligt att jag la träningstankarna på hyllan. Lite synd, jag vet....men ibland får man prioritera. Synd bara att det alltid är träningen jag prioriterar bort...skärpning där!

Nu fryser jag en himla massa och jag börjar bli trött. Dags att stänga ner, krypa i pyjamasen och smyga tätt intill Jens i sängen och stjäla lite värme! :)

Inga kommentarer: