17 februari 2011

Knasig dag

Idag har det varit en knasig dag. Mycket för att det igår var en trevlig kväll! :)
Men jag har varit så trött efter bara fyra timmars sömn och så har jag haft huvudvärk och mått lite sådär. Jag blir ju bakis bara jag tittar på en vinflaska....orättvist!

Förmiddagen på jobbet gick bra, men på eftermiddagen fick jag världens dipp! Blev så trött och okoncentrerad, hade noll energi och fick inte mycket gjort. Det konstiga var att några av mina arbetskamrater kände likadant så det var mycket flams och trams kan jag säga! Men kul! :)

Nu har jag äntligen landat här framför datorn och ska försöka göra lite nytta tänkte jag. Får se hur länge jag orkar. Tiden går så fort på kvällarna! Först körde jag tjejerna till gympaträningen och när jag kom hem så lekte jag med Hannis, det har varit några kvällar denna veckan då jag knappt hunnit träffa henne, så det var mysigt. Sedan bad och nattning av henne, Jossan duschade och sedan förberedde vi för hennes uppvisning i morgon. De ska ha Talang på skolan och Jossan och hennes kompisar har gjort en dans som de ska uppträda med. I Jossans värld är detta stort och viktigt. Så, hennes hår skulle flätas i en massa flätor så det blir lockigt i morgon. Speciella kläder skulle tvättas. Men nu är allt klart och jag ska som sagt bara göra lite nytta här och sedan krypa i säng.

En styck knasig dag är snart till ända!

1 kommentar:

Lina sa...

Lycka till på uppvisningen i morgon Jossan! :)