02 januari 2011

Underbar promenad

Efter en riktig innesittarjul och även nyårshelg, så hade jag ett starkt behov av att komma ut i friska luften idag. Vädret var ju helt fantastiskt, med ungefär nollgradigt, sol och blå himmel! Det blev en lång promenad längs havet och skogen, i två timmar var jag ute. Helt underbart! Jag älskar solen! Den gör underverk för mig. Jag är så beroende av den, värmen den ger och ljuset. Nu äntligen har vi passerat årsskiftet, nu kan man börja se fram emot sommaren! :)







4 kommentarer:

Jejje sa...

vackra bilder:)härligt att få lite luft,jag har också varit ute idag/kram

Johanna Stålros sa...

Den promenaden behövde du vännen!!!/ Kram

Kim sa...

Vilka fina bilder! Du borde verkligen skaffa en digitalkamera (alternativt låna Jens) och ta lite riktiga bilder istället för med mobilen!

Jennica... sa...

@Johanna: Det gjorde jag! Sååå skönt var det!

@Kimman: Jag vet, vill verkligen ha en. En bra liten, som alltid kan följa med i handväskan eller jackfickan. Jag får ju självklart låna Jens systemkamera, men den är ibland lite klumpig att dra med.