08 januari 2011

Sista sovmorgonen

Jag och Jens har haft sovmorgon varannan morgon hela julledigheten! Och som vi har sovit! Vi har verkligen sovit hela förmiddagen och jag har även passat på att läsa lite i sängen innan jag gått upp, så himla himla skönt! Och lyxigt!

Men i morgon är det min sista sovmorgon för den här semestern. Visserligen kommer vi att fortsätta med varsin sovmorgon på helgerna, men det är inte samma sak. När man har varit ledig i två veckor, då har man verkligen kunnat känna av att all denna sömn har hjälpt. Jag har liksom kommit ifatt med sömnen. Det gör man inte på en enda sovmorgon per vecka...

Men men, inte tänka på det nu. Utan nu ska jag krypa i säng med vetskapen att i morgon kan jag sova lääääänge! :)

1 kommentar:

Jejje sa...

sov så gott,skönt att du känner dig utvilad:))kram