02 december 2010

Gonatt!

Nä, nu är jag så himla trött att jag ser dubbelt! Har egentligen en massa att göra, men det går inte. Jag är så trött så jag mår illa..... Lika bra att resignera. Sitter här och laddar för att byta sängkläder och känner hur skönt det ska bli att krypa ner i en ren och skön säng.

Det har varit en intensiv dag med långa möten och jakt på bruna tights och brunt linne som Jossan ska ha på sin gympauppvisning på söndag. De ska vara renar (!) och de ska då ha bruna tights och brunt linne/t-shirt. Vet ni hur svårt det är att få tag på ett brunt linne eller t-shirt till en 10-åring? Jo, det kan jag berätta. Mer eller mindre omöjligt! Det slutade med att jag fick köpa ett vitt och brun textilfärg......så det blir till att färga i morgon! :)

Nä nu är det dags! Natti natt!

Inga kommentarer: