01 november 2010

Frisk, pigg och utvilad

Ja, det är min plan för hur jag ska känna mig i morgon bitti när jag vaknar! Tro ni på den?!
Ligger återigen själv ute i biorummet och ska förhoppningsvis få en bra natts sömn. Låg ju här ute igår också men då blev det ingen vidare natt. Superkallt var det och jag frös så jag skakade med resultatet att jag vaknade i morse med kanon-ont i halsen och jag har under dagen kännt mig mer och mer krasslig. Och trött. Jätte-trött.

När vi sover här ute i biorummet så sover vi på en sån här uppblåsbar madrass, en dubbel. Ni vet en sån där man sätter en kontakt i väggen och så blåses madrassen upp av sig själv, supersmidigt och de är helt ok att sova på. Men jag har kommit på en nackdel, och det är att man värmer inte upp den med sin egen kroppsvärme. Man kan inte värma upp all luft som finns i madrassen och själva madrassen är ju dessutom i plast. Men ikväll har Jens ordnat så att jag ligger som prinsessan på ärten med hög och mjuk bäddmadrass ovanpå och så har han höjt alla element så det är som att sova i en bastu.

Så, nu ska här sovas! Natti natt! :)

1 kommentar:

Jejje sa...

Krya på dig:)-prinsessan på ärten:))
Hoppas din plan funkar.Frisk,pigg o utvilad.-håller tummarna/kram jejje