06 november 2010

Det här med att bli gammal....

.......verkar ha sina fördelar! Jag ska nu bli bortrövad på nåt...... :)

Nellie var här igår och vi hade pysselkväll, supermysigt! Hon sov över till idag och idag skulle hon iväg och träffa sina vänner - trodde jag. I morse så fick jag helt plötsligt ett paket som innehöll en jättefin klänning och en packningslista. På denna lista står det bla 4 gem, suddigum, plåster, bikini, solkräm, strumpbyxor och pass. :)

Så, nu har jag sprungit runt här och packat och känner mig alldeles pirrig, lite nervös och jätteglad! Just nu försöker jag blogga om detta men det går sådär, svårt att koncentrera sig på att skriva när alla pratar med mig och håller på att tramsa runt. Men ni förstår nog poängen på ett ungefär ändå! :)

Så, nu ska jag firas på något hemligt sätt. Så....jo....det här med att fylla 40 kanske inte är så dumt ändå! :) Just nu väntar vi på någon form av tecken....sedan ska vi åka..... :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Have fun!! =D

Jejje sa...

va kul:))spännande.

Hej sa...

Åh spännande och härligt...jag ska genast visa släkt och vänner detta inlägg eftersom jag fyller 40år om två månader:-))
Ha kul!

Erik och Nellie sa...

Du bevisade igår att du är allt annat än gammal! :) Vilken partypingla!