30 oktober 2010

Julmarknader

Även i år kommer jag och Nellie att stå på julmarknader. Ikväll har jag börjat min egen tillverkning och det var superkul att komma igång. Det kommer att bli en viss förändring mot förra året, men ni får hålla er till tåls lite till innan ni får veta vad. :)

Men jag tycker att ni redan nu ska boka in någon av följande julmarknader, för då kommer vi att vara där! Eller varför inte allihop, och samla på er en massa julstämning!

27 november - Kulturen i Lund
28 november - Malmöhus slott
11 december - Jakriborg, Hjärup
12 december - Jakriborg, Hjärup
18 december - Jakriborg, Hjärup
19 december - Jakriborg, Hjärup

Välkomna!!

1 kommentar:

Jejje sa...

fasiken att det är så himla långt,jag hade annars kommit.....jag älskar marknader.Lycka till med eran försäljning,lite tidigt kanske,men det blir säkert kanon.
sv. jo det är så skönt med huset nu,vi ser ljuset i tunneln. målet var ju färdig utsida innan snön kommer.Vi har visserligen haft lite hantverkare,men allt har jag målat.Är ganska så less.Men det känns skönt att se resultat.För mig är förvandlingen:från koja till slott/kram