21 juli 2010

Lite arg....

Ok, jag erkänner. Jag var skitarg igår när jag bloggade upp den där bilden på växelspaken. Men hur irriterande är det inte när saker som bara ska funka, inte funkar! Som igår, när jag och tjejerna packat in oss i bilen efter en dag på stranden och skulle köra hem - och växelspaken inte går att rubba (vi har automatare)! Efter mycket ryckande, svärande och lirkande så fick jag ge upp och ringa Jens. Han försökte hitta lösningar och ringde Audi och fick lite tips, men inget av det hjälpte. Till slut fick han köra från jobbet ut till Barsebäck där jag var och hjälpa mig. Han hade fått ytterligare tips från Audi och med hjälp av en skruvmejsel som han hämtade upp på vägen så löste det sig. Men fyyy vad irriterande! Men all eloge till mina tjejer som stod ut med att sitta där i bilen i över en timme!

Speciellt som jag hade en tid att passa och nu fick det jättestressigt och kom alldeles för sent. Men trots detta så fick jag en väldigt mysig kväll tillsammans med Nellie och Louise. Mer om det senare!

Inga kommentarer: