03 maj 2010

Jag lever!


Och jag sprang hela vägen!! :)

8 kommentarer:

Erik och Nellie sa...

Superbra jobbat! All heder till dig. :) Tur att jag inte hängde med, då hade jag fått gå själv... Kram

Jennica... sa...

Tack Nellie! Jag är väldigt nöjd, trodde faktiskt inte att jag skulle orka med tanke på min obefintliga träning. Men det kändes tom rätt bra. Ingen tid att prata om, men ändå. :)

Anonym sa...

Bra gjort Tösen

tycker

Pappa

Lotta(svärmor) sa...

Heja,heja!!

Jennica... sa...

Tack, vad snälla ni är!! Jag slickar i mig allt beröm! :)

Kim sa...

Varför hänger medaljen på ett träd? Den ska hänga runt halsen hela tiden! =)

Ann-Charlotte sa...

Tack för igår. Det är väldigt mysigt att få vara med bland er ungdomar. Jag njuter.
Kram!

Jennica... sa...

Och vi älskar att du är med oss Mamma! :)