12 mars 2010

Mellofinal i morgon!


Bild lånad från Pernilla Wahlgrens blogg.

I morgon är det final i Melodifestivalen 2010! Spännande! Tycker jag. :) Finaste Sara kommer hit och ska melodifestivala med oss, inte hennes grej egentligen men hon gör det ändå. Det är ju därför hon är så bra! Och bubbelvin tar hon med sig också! :)

Det är detta gänget som ska tävla och det är faktiskt ett rätt så bra startfält. Det är faktiskt helt omöjligt att gissa på en vinnare. Det är ju också skillnad på vem man "tror" vinner och vem man "vill" ska vinna! Jag har ju en favorit i Pernilla W mest för att hon är en favorit hos mig, det har hon varit ända sedan Picadilly-tiden men jag läser ju också hennes blogg varje dag och jag gillar henne som person. Men om man bortser från henne så gillar jag Anna Bergendahl och Darin, fast jag måste erkänna att jag tycker att det är lite trist med en ballad. Melodifestival för mig är glitter, glamour, ös och skoj! Och hur kul är en ballad hur fin den än är...? Så nu när inte Alcazar kom med till final (fyyyy svenska folket!!!) så ligger väl Timoteij också bra till. Jossan som gillar Melodifestivalen lika mycket som jag hejar på Erik Saade och Manboy. :)

Har ni Spotify kan ni lyssna till finalfältet här:

spotify:user:expressenspotify:playlist:0e2y92bK79m7IdBQ3xLfUE

4 kommentarer:

Kim sa...

Eller så använder man min Spotifylista där finalisterna OCH Neo och Alcazar är med. Pauline som jag också velat ha på min lista saknas tyvärr eftersom den inte finns på Spotify än. http://open.spotify.com/user/kimman/playlist/04h5mLTGmAUkeQWNlGM6tY

Jennica... sa...

Tack, vad bra!!

Unknown sa...

Jag får väl ta och spela Kimmans lista så att jag vet vad jag pratar om imorgon..... fast jag ska ju mest dricka bubbel! :) Ska bli sååå kul och ses.

KRAMAR

Jennica... sa...

Hahaha! Det räcker att du är här och dricker bubbel! :)
Ja, ska bli super-mysigt!
KRAAAAM!